اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

اميرعلي عزيز مامان و بابا

امیر ما,عزیز دل ما

1390/3/28 11:37
نویسنده : مامان نسيم
147 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

از امروز امتحانات دانشگاه شروع شده و مامان و بابا مهدی هر دو حسابی سرشون شلوغه. باید مامان را ببخشی که این روزها دیرتر دنبالت میاد .دیشب می خواستی برای اولین بار تنهایی توی اتاقت بخوابی .اونقدر قشنگ و بدون ترس توی تختت خوابیدی و پتو را روی خودت کشیدی  که دلم می خواست بغلت کنم و فشارت بدم.من وبابا طاقت نیاوردیم و بهت گفتیم که برگردی اتاق ما و انجا بخوابی .توی تختت نشستی وگفتی « بذار فکر کنم » بعدش گفتی «اخه فاطمه گفته مگه تو نی نی هستی که تو اتاق مامان و بابات می خوابی؟» بهت گفتم بذار سال بعد که بزرگتر شدی اون موقع برو توی اتاقت بخواب و راضیت کردیم که فعلا شبها توی اتاق ما بخوابی.قربون پسر فهمیده و خوشگلم بشم .عزییییییییییز دلم ،مامان و بابا عاشششقتند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)